back in bussines

Provar att återuppta bloggen efter lång tid, mest efter vad som hänt på sista tiden och jag vet att många undrar och jag har därför bestämt mig för att jag kan lika gärna skriva om min "resa" från sjukhus till sjukhus tills jag hamnade på ett 3 timmar bort där jag sedan blev kvar i 3 veckor innan jag fick ta mina första steg utanför sjukhusets väggar och sedan 1 vecka boendes i närheten av sjukhuset. Så en månad från mitt hem, men det var inte nog.. Starka mediciner och en lång återhämtning gjorde att jag fick hämta min väska på Railay.. Jag ska sätta mig ner och göra ett inlägg om allt från start, men nu har jag inte tiden, jag prioriterar annat. Men det kommer inom snar framtid.
 
Uppskattar de som står vid min sida och försöker förstå att jag inte är mig själv just nu och att sitsen jag är i inte gör saker och ting lättare, men de hade kunnat varit mkt värre! Man måste inte förstå för det är svårt att förstå sig på saker man inte varit med om själv, men att försöka är så mycket värt i mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0