Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting.. För mkt tid

Det enda jag skriver om är saknad och sådant.. Men eftersom jag inte har så mkt tidsfördriv som tex ett jobb så finns det alldeles för mycket tid för att tänka och ni kan ju bara gissa då vad jag tänker på. Jag vill ha ett jobb nu, att träna får mitt huvud att tänka på annat ett tag, men jag kan ju inte träna HELA dagarna bara därför?!

Min (näst) största önskan varje dag är att de ska ringa från ett jobb och be mig börja på stört!

Så gott som två veckor sen jag fick ett samtal från han. Eller okej en vecka men innan dess var det en vecka med och det samtalet som hanns med då var såklart lyckligt och lättat men samtidigt var jag arg och ledsen. Ibland ledsnar man sjukt på deras maniana maniana tänk, telefonen är sönder men det löser sig.. Sen bröts det tvärt och nu är det en vecka igen. På ett sätt känner jag mig mer singel/självständig än jag någonsin varit, missförstå mig rätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0