Jag går bland våra minnen.. Ibland får man plocka upp bitarna och bara fortsätta gå

Den här tiden hemma går/har gått så mkt bättre än sist jag var hemma. Jag är glad och stolt för de, för att mitt tänk faktiskt ändrats.. Men

De senaste dagarna har varit svår till och från, ikväll är det jobbigt.. Om några dagar har vi varit isär i en månad, vilket innebär.. Tre kvar. Ikväll är en kväll då bara en månad känns som en evighet och som att tre månader aldrig kommer gå, ikväll är en kväll då jag känner att jag inte klarar det här. Jag ser bilder i mitt huvud, minnen, dofter.. Det är då det känns som någon knyter näven hårt runt hjärtat och hugger med en kniv samtidigt.

Pust..
Imorgon är en ny dag, en dag närmare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0