Ge oss liv, rörelse och människor som delar sin historia med oss..

Om 1 timme lämnar vi denna stad, allt tråkigt och allt krångel bakom oss. SKÖNT! Vi beger oss till byn där man roar sig med att flyta i en ring längs floden, håvas in på varje bar med ett rep, shottar whisky som välkomstdrink, slänger sig med linbana ut i vattnet, träffar människor och lever, glömmer alla bekymmer! Next stop Vang Vieng för lite tubing.


Min kreativitet har inte riktigt blivit sysselsatt på länge, min hjärna behöver få vara kreativ, mina fingrar behöver få arbeta!! Jag blir knäpp utan kreativitet..rastlös samtidigt som ideerna bara flödar! Har saknat min sax och allt därtill ett bra tag nu, idag kände jag ett enormt sug av att få klippa och använda en del av kreativiteten.. Varför tog jag inte med någon sax, en gammal halvbra hade passat som backpacker sällskap!

En dag på Koh Samui satt jag och iakttog en man som hade med sina saxar och stod och klippte på restaurangen där vi åt.. Slutade med att jag satt själv och bara tittade medans Iza gav upp och la sig på stranden. När klippningen var färdig vände sig kunden mot mig och frågade: good? Samtidigt som han gjorde tummen upp.. Jag var inte så diskret som jag trodde ;)

Nästa gång åker saxarna med!!!


Kommentarer
Postat av: Mammut

Tuba lugnt :) Saknar er.

2012-03-21 @ 08:17:40
Postat av: Tove-Li

Hej! Hoppas att allt är bra och att ni lever livet :) Vill bara skriva att de är riktigt roligt att läsa om era äventyr.

2012-03-21 @ 18:39:01
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0