Bit ihop eller bryt ihop..

Vad har jag gjort världen för dumt för att förtjäna detta? Vem har jag gjort så illa?
Jag skrev förut och undrade om det är meningen att jag ska vara olycklig, att jag inte ska få vara sådär sprulande lycklig och sväva på dessa rosa moln.. för när jag är uppe på dessa moln som mest och verkligen, verkligen är lycklig för allt runtomkring mig så händer det. Precis som att någon tycker jag inte förtjänar att sväva på dessa lyckomoln och sliter ner mig på jorden...

Jag som tror så mycket på ödet undrar vad meningen med allt detta är? Kan jag få en liten ledtråd? För en mening finns det nog men nu orkar jag inte mer och itsället för att bita ihop och kasta över axeln bryter jag nu ihop och vill bara dra täcket över huvudet. Är det meningen att jag ska totalt bryta ihop så har personen som vill det lyckats! Har jag onda andar runt mig?

Jag börjar faktiskt bli rädd för de dagar då min lycka är som allra störst och jag bara älskar allt och njuter av det.. de är dom dagarna jag får ett bakslag som heter duga!

Varför?!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fejjan imorgon? Puss <3

2012-03-27 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0