fantasi..

Jag kommer knappt at internet nufortiden, vet inte om det ar min telefon som gett upp? Nu spenderar jag pengar pa ett internetcafe nar jag egentligen inte har pengarna for det men jag vet att jag varit osynlig allt for lange och de manniskor som betyder och bryr sig da blir orolig att nagot hant. Men icke, jag star kvar har pa Railay med mina fotter stadigt pa jorden, vissa skulle se dessa dagar som Same, same.. Det gor jag med ibland men nagonstans ar alla dagar olika.
 
Jag lovar att gora ett langre inlagg sa fort jag kan, nu ska jag skynda att svara pa alla mail. Sedan leva i dramatikens varld har pa Railay aterigen, for drama finns det gott och val har..
 
Jag kan titta pa bilder av alla hemma och le, jag kan lyssna pa latar som far mig att tanka pa hemma och falla en tar, jag kan blunda och latsas att jag har er alla hemifran har med mig.. da mar jag som bast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0