Att njuta av det fina

 
För många tankar gör att min kreativitet till att skriva sakta stängs av. Jag har så mycket att berätta, så mycket att dela .. Jag skulle kunna skriva en bok om allt här, som jag sagt förut så är det alltid dramatik här. En dokusåpa som utspelar sig här på Railay skulle bli en storsäljare. Det tror man inte när man kommer hit som turist i några dagar. Oftast uttalas orden "fridfullt, vackert paradis med mycket att erbjuda". Jag håller med till fullo, jag älskar Railay och allt därtill men allt man får veta när man bara umgås med de lokala folket, hör deras historier, ser deras personligheter och beteenden, går på djupet, under ytan så utspelar sig något helt annat än det som turisterna. Ibland tror jag varken mina ögon eller öron. 
 
Oftast är Railay för litet men det finns tillfällen då det är för stort, jag vet inte vad som är värst. 
 
Men för mig är Railay ändå bland de vackraste ställen jag vet, Jag älskar Railay!

Kommentarer
Postat av: Mammut :)

Hoppas att du har noterat allt någonstans. Det är så lätt att glömma. Längtar efter att få höra allt. Eller det du vill berätta för mig. Längtar ihjäl mig.

2012-07-24 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0