Allt gott har ett slut?

 
Jag har fått mitt hjärta krossat förr, inte första gången jag blir sårad.. Vare sig det är av en vän eller någon mitt hjärta slår lite extra för så har tårar runnit ner för mina kinder många gånger.
 
Nu gör det ont, riktigt j***a ont. Tårarna rinner om vartannat, emellanåt kastar jag saker omkring mig, slår i väggen och skriker av ilska och frustration. Att få tankarna på annat och låta sömnen ta över är bara att glömma. Hunger känner jag inte av, jag försöker tvinga mig själv att inta någon slags föda så gott det går men även det är svårt. 
 
Jag försöker hitta någon att prata med, någon att luta mig mot och som torkar mina tårar.. Men de vänner jag har här är killar och deras sätt att lösa problemet är att ge mig en öl/drink för att glömma. Jag provade och det funkade inte... Den enda vän jag har här av det kvinnliga könet, som faktiskt förstår mig befinner sig just nu 2 timmar bort och okontaktbar. Jag hade han, nu har jag mig själv, jag är ensam.
 
Jag saknar min bästa vän, min familj, alla de som stöttar mig och känner mig.. Aldrig förr har Sverige och hemma känts så långt bort, just nu kan jag inte ens ringa.. Tidskillnad. 
 
Vad hände? Varför? Hur blev det såhär? Vad gör jag/vi nu?
 
Jag behöver en axel att gråta mot, en kärleksfull kram, diskussioner om kärlek och män men framförallt höra orden:
-det löser sig, allt kommer bli bra igen och du är världens bästa tjej glöm aldrig det, låt ingen stampa på dig eller ditt hjärta!
 

Kommentarer
Postat av: Sigbritt

Det löser sig ska du se EWE låt INGEN trampa ner dej i skiten.Ta ett djupt andetag o kolla på solens uppgång o tänk att där kommer en ny dag med NYA möjligheter.När solen går ner så lägger du dej på kudden o myser. Ha det så bra o hoppas att allt löser sig för dej långt därborta.KRAMIZAR i MASSOR

2012-07-01 @ 09:18:54
Postat av: Broder Daniel

Kom hem nu, du får jobba som mat-tant hos oss, eller vad du vill.

Det är härligt regnig sommar och du måste hit med lite solsken :)

Kram på dig!!!

2012-07-01 @ 22:37:12
Postat av: syster Barbro!

Komsi komsi heeeeeeeem! :)

2012-07-02 @ 14:03:48
Postat av: Mammut

Kom hem och luta dig mot oss.
Vi ger dig alla våra kärleksfulla kramar.
Vi torkar dina tårar.
Vi lovar att
allt kommer att bli bra igen.
Du är världens bästa tjej glöm aldrig det.
Låt aldrig någon stampa på dig eller ditt hjärta!
Du är värd så mycket mer.

Vi älskar dig!

Mamma

2012-07-02 @ 14:19:31
Postat av: Anonym


Kära lilla älskade barn i världen
låt mig få hålla Dig hårt
Kära lilla älskade barn i världen
låt mig få stilla Din gråt
Du är en lysande stjärna på skaparens himmel
med kärlek inom Dig så stor
så ge inte upp, Du min älskade unge
Du är större än Du tror

Du kom från en plats av kärlek och ljus
och tog det goda för givet
Nu står Du förvirrad i världens brus
och undrar så övergivet
Vad är det som händer, vad är det som sker
Varför är det ingen som ser
att livet är ljus, att livet är mer,
att kärlek är allt som är


Du knöt Dina händer och stängde Din dörr
för att skydda Dig från världen
och livet blev kallt som aldrig förr
på den långa, långa färden
Du blev till en främling i Din ensamhet
där Du gömde Dig länge och väl
Men längtan fanns kvar i minnet som bar
på kärleken i Din själ

2012-07-02 @ 16:57:03
Postat av: mammut


Du orkar ikkje smile
Du har ikkje lyst å le
Føla for å gråte
Setter kursen mot ett sted
Der ingen ser deg, ingen ber deg gjere ting du ikkje vil
om nogo går på tverke kan du forsøke ein gang til

Ikkje gje opp håpet
Ikkje slutt å tru
Før vindane vil vende og motgangen vil snu
for når mårgodagen kjeme og sola skinn på deg
Har den med seg blanke ark der du kan sette ditt steg

For hvert ett strå av glede
Finn din egen lykkekvist
som du kan lete fram
når livet er litt trist
når sola varmer, trygge armer drar deg så tett inntil
ett fang der du kan hvile, få en klem, ett lite smil..

Ikkje gje opp håpet
Ikkje slutt å tru
Før vindane vil vende og motgangen vil snu
for når mårgodagen kjeme og sola skinn på deg
Har den med seg blanke ark der du kan sette ditt steg

Alle vil vi møte motgang som e litt tung og grå
men bakom det som tynger er himmelen alltid blå


Ikkje gje opp håpet
Ikkje slutt å tru
Før vindane vil vende og motgangen vil snu
og når mårgodagen kjeme og sola skinn på deg
Har den med seg blanke ark der du kan sette ditt steg
Har den med seg blanke ark der du kan sette ditt steg

2012-07-02 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0