I can't find myself...

ett uttalande jag (Evelina) gjorde sist vi var på Phiphi och jag skulle hitta mig själv på facebook.. där satt jag på en ö i thailand och säger lite dystert "No, i can't find myself?!".. passande kanske :)? Längesen vi bloggade nu, don't know why and don't have any explains. Men nuså ett kort inlägg. Vi lever, ni kan vara lugna! Imorgon möter jag upp min kära storasyster i krabi, jag är som ett barn dagen innan julafton, helt lyrisk. Så de blir lite mera thailand ändå, ändrade planer hela tiden. Det gäller att vara flexibel :). Jag uppskattar verkligen att du kommer ner Carro, är såå glad! <3

Kommentarer
Postat av: Härligt :)

2012-02-02 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0