Filosofer på Bangla road!

Äntligen första dagen med sol igår, så vi smorde in oss med solskyddsfaktor och skyndade oss ner på stranden för att få bort våra icke existerande bränna. det har vi fått sota för, trots solskydd och solande under parasoll så ser vi delvis ut som kräftor och att gå på toaletten är en pina då skinkorna är riktigt stekta. Meen, det bleka är borta, igår körde vi första utekvällen. Barrunda med avslutning på ett svettigt, rökigt dansgolv, we loooove it! Att vakna upp imorse var inte alls lika roligt som när vi studtsade runt på bangla road igår. Slliten, äcklig, uttorkad och allmänt ful tittade vi på varandra och skrattade åt allt, humorn är på topp en dag som denna. En dush och lite mat så var vi ändå redo för stranden, dock under parasollet hela dagen, att steka i solen fungerade sådär, men bränmd lyckades vi ändå bli. Och hurtig som vi är så körde vi ett svettigt affropass i solnedgången nere på stranden. Folk tittade, filmade, knäppte kort, skrattade och en kvinna hängde till och med med. Att köra affro på en strand i Thailand är maaaaagiskt! Nu är det dags att ta igen lite förlorad sömn, inatt ska det väl inte vara så svårt att slockna.. Vi bor ju alldeles vid bargatan så tystnad existerar inte, någonsin. Det är bara att bita ihop eller gå ner och börja barrundan :). Godnatt från Phuket, Patong <3 / Evelina

Kommentarer
Postat av: Sigbritt

Som sagt, solen är otroligt HET, den tar även om det är mulet!!Ni behöver mycket smörja.Det kvittar om man håller sig i skuggan. Har ni gjort något fynd än, nu menar jag ju förstås om ni köpt något billigt i klädväg. Jag köpte en bikini för 150 bth.Tjejen började med att skriva på dosan 800, men jag var envis o sa 150.My boss will kill me, sa hon. OK I came to your funural, var mitt svar.Efter lite mer prutande så lyckades jag med mitt bud. Skitsnygg, höll även tvättarna.Ha det bra o njut för oss i Sverige oxå!!!

2012-01-05 @ 13:33:18
Postat av: Anette

Härligt Ewe att du tar med dig Afron. Älskar dig!

2012-01-05 @ 19:31:16
Postat av: Anonym

Härligt ni har det , var rädd om er kram maria

2012-01-07 @ 09:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0