Sjuksängen kallar..

Jag och min mage som inte varit sams sen gymnasiet har varit riktigt bra kompanioner hela tiden i Thailand. Jag som trodde magen skulle strejka direkt eftersom alla pratar om hur försiktig man ska vara med maten här.. men min mage trivs bra med den här maten i det här landet, vilket är bra för jag trivs också här! :) Jag har varit så överlycklig över att jag inte haft nå problem, tills nu när jag blev själv.. Efter ett samtal med min undersköterska till syster så kom vi fram till att det förmodligen är någon lättare matförgiftning eller maginfluensa. Jag mår pytoooooon! Det hade kunnat vara mkt värre för jag är på benen iaf och känner mig hyffsat pigg ändå, men det känns ändå att det inte riktigt är balans i kroppen just nu, får inte i mig så mkt mer än vätska just nu.. Trodde de bara var nå knas igår, men vaknade imorse och kände att än var det inte över.. Hasade mig ner till stranden och pressade några timmar tills jag kände att benen inte riktigt höll mig uppe. Kallsvettades och gick sakta hemmåt, möter en kompis som skrattar åt mig och vinglar till för att härmas och säger "hard night yesterday?".. You wish svarar jag bara och flinar tillbaka och fortsätter vingla hemmåt. Nu blir det vila, undra om de kan fixa hemkörning på Vätska och typ yoghurt här?

Kommentarer
Postat av: sigbritt

Hej Ewe! Gå till närmaste APOTEK o tala om dina besvär, jag garanterar du får bra hjälp där.

Ha de`SÅ bra o drick mycket ändå även om det säger stopp i magen (att den inte vill ha mer). Lycka till

Idag har vi samma sol som du förmodligen har därborta oxå.Men vi måste fortfarande ha vinterjackan på, fast nu behöver man inte knäppa igen den för att behålla värmen.Nu är den på enbart för att det skulle se förjäkla löjligt om man har en tunn vårjacka på sig.

Tänker på dej är bara lite avis,:)

2012-02-20 @ 12:10:06
Postat av: Mammut

Som förra inläggare sa ,så drick mycket. Man kan ha i lite salt också.

Pöss på dig och krya på dig.

2012-02-20 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0