Sjuksängen börjar bli obekväm..

Ligger i sängen och äter frukost, lyssnar på Tracy Chapman, tittar ut genom fönstret på det fina vädret och tänker vilken tur jag har som är här och upplever detta. Och ja, när man bor själv och speciellt i Thailand så får man ligga i sängen och äta frukost :)! Jag mår mkt, mkt bättre idag.. känner just nu ingenting av gårdagen. Tackar för tips och råd här på bloggen :). Eftersom jag mår mkt bättre tycker jag faktiskt att jag borde få ligga i solen? Så jag tänker snart gå ner på stranden. Kanske jag orkar gå och hälsa på dom på hippie-bar ikväll också.. kanske även Moken bar;). Jag ska hälsa alla från dig här nere Carro. Dom kommer tycka att det ser konstigt ut när jag inte har min syster gåendes bredvid, framför eller som det oftast var nattetid.. släpandes bakom mig med en bucket i handen. Bucketsarna skriker efter dig här nere, de undrar vart du är? ;) Hoppas ni alla får en bra dag och att ni har en lika fin dag som jag här! Solnedgång över Phi phi..

Kommentarer
Postat av: sigbritt

Hej du bruna böna! Hoppas du fortfarande mår bra.Lova gå till ett Apotek,berätta där dina problem, du kan ha medicinen du får i beredskap tills du blir dålig igen.Att vara sjuk o SÅ lång från nära o kära är ett HELSIKE.Vi tänker på dej alltid o hoppas din tid där i solen fortsätter att bli PRFEKT! Kramizar till dej

2012-02-21 @ 07:45:54
Postat av: Härligt :) Att du piggnat på dig och njuter.

2012-02-21 @ 09:49:18
Postat av: Carro

Ähmen vaddå....nyktrast i stan va jag de minsann! Hälsa tillbaka till alla!!!:) Saknar dig en massa, Saknar Phi phi, saknar Stickan, Hjalmar, Göte o BUCKETS!:D

2012-02-21 @ 12:14:29
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0