It's a beutiful night, we're looking for something dum to do..

Igår begav vi oss ut på en snorklings och ö besökar tur :)! Vi såg hajjar, massa färgglada fiskar, apor som var argsinta om de inte fick mat, stranden där "the beach" spelades in. Lagom möra i kroppen gick vi hem och duschade och fixade till oss för en utekväll. Började äta på nått litet hak, inte något lyx om man säger så.. men sjukt god mat där, hem för att pudra näsan och sen vidare mot "Hippie bar", där trivs jag (Ewe)! Där började regnet ösa ner, men vi körde på ändå och intog dansgolvet med affro! Träffade en thailändare som lärt sig svenska enbart genom att lyssna på turisterna :). Sedan begav vi oss ner till stranden och jag visade carro vilken frihetskänsla det är att stå och dansa på stranden, Hur levande man känner sig! Introducerade även henne för buckets, delade på en men hon lyckades roffa åt sig det mesta själv.. det får hon sota för idag ;). Klockan 5 imorse ramlade vi hem, jag hann med att se soluppgången till och med. Det är så det ska vara när man är i Thailand! Nu ligger Carro helt utslagen i sängen, klarade inte av stranden så länge idag, ska snart väcka henne och ta oss iväg och äta lite mat. BTW har jag kommit på något jag verkligen saknar i matväg hemma, de flesta brukar sakna godis.. de gör inte jag. Det första jag började sakna var riktig frukost, dom är kass på det här! Nu på senare tid har jag ett enormt sug efter mjölk och kan svepa en liter titt som tätt.. proteinintaget här nere är väl inte det bästa antar jag. Så det jag skulle vilja ha här nu är MJÖLK! den är inte så billig här :) Har även haft besök av en jätte kackerlacka idag, i Carros väska.. när jag skämtat om hur stora spindlarna är här (trots att jag ännu inte sett någon så stor) och kommer ut från duschen kryper en jätte spindel ner i MIN väska?! Tydligen var den lite för att vara Thailand.. Men Gigantisk för att vara sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt låter ljuvligt förutom de där stora krypen. Puss på er.

2012-02-07 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0