Inte det bästa uppvaknandet direkt

Dåligt med sömn inatt vilket resulterade i att Evelina stängde av klockan i sömnen och blir chock-väckt av en av de som äger hotellet. knackningar.."Ms? Ms? Your taxi is waiting! Ms?!". Min skjuts stog och väntade på mig och jag hade inte packat ihop allt, knappt fått upp ögonen men på 10 min så var jag redo.. men dålig start på dagen att vakna upp och bli stressad på engång. Dax för att ta tag i det här nu, återkommer senare. ville bara uppdatera för er där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Sigbritt

För en gångs skull var Thailändarna i tid. BA!!!

Träffade mor o lillasyster på COOP idag, Iza längtar till dej. Ha det SÅ bra tills hon kommer.Kramizar till dej.

2012-02-18 @ 15:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0