Goodbye's the sadest word I'll ever hear..

Carro har akt, det gor ont att saga hejda.. det gor fortfarande ont, sjukt ont! Jag ar sa glad for de tva veckorna hon var har, varendaste dag.. jag onskar de inte gick sa fort, att det har var borjan pa de tva veckorna, inte slutet. Det ar fortfarande helt ofattbart att hon kom ner, bara bokade biljett, tog semester och akte, varldens basta. Hur ska jag kunna gottgora detta liksom? Jag saknar familjen extra mkt nu, det gor ont att veta att ni ar sa langt borta. Ni ar varldens basta! <3

Kommentarer
Postat av: Fisen (om du får välja)

Vi är långt borta men ändå nära, för vi finns med dig hela tiden! <3

2012-02-16 @ 07:44:32
Postat av: Mammut

Håller med. Vi finns med dig i våra tankar och finns här för dig mitt Hjärta.Förstår att du både längtar efter oss och njuter av din luffar resa. Längtar så efter dig. Tids nog kommer du hem till vardagen Puss

2012-02-16 @ 08:10:51
Postat av: Penntrollet

<3

2012-02-16 @ 15:40:11
URL: http://ewelaina.blogg.se/
Postat av: Anonym hunk

Hade åkt ner om jag kunde.. Men flickvännen tvingar av mig mina pengar och jag tältar i en park.

2012-02-16 @ 21:46:58
Postat av: Carro

"flickvännen" knycker ditt studiebidrag menar du hunken? lever du på rå fisk och vatten ur sjön? :D

2012-02-17 @ 13:12:33
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0