Don't worry about a thing, cause every little thing's gonna be alright..

Att planera är inte min grej, jag gillar det inte. Den enda planen jag har är att egentligen inte ha någon plan för planer kan förändras och det är ju lättare att acceptera om man egentligen inte hade någon från början. Imorgon var det meningen att Carros plan skulle ta henne hem till Sverige, ändrade planer. Apollo mfl. resebolag har gått i strejk och Carros plan är inställt, bara sådär. Meddelades via ett sms från apollo. Minuterna innan fick vi ett panikartat sms från vår mamma som bad oss läsa tidningarna. Terrorhot mot Thailand och 3 sprängningar i Bangkok området. Jag som hade tänkt ta mig till Bangkok och sedan vidare.. eller något. Nu känns det bra att vara långt ifrån detta område. I tidningarna står också att på grund av detta kan de stänga gränserna runt Thailand? Mitt Visum går ut om någon dag, Carro måste hem till rutinerna igen.. är det verkligen sant, är detta ett tecken? Även nu, eftersom mina planer aldrig är spikade tog jag det ganska lätt, Carro med.. tillslut. Eller det beror på hur man ser på saken, just nu ligger hon i sängen och säger "Om apollo går i strejk så gör jag också det, såhär ser carro ut när hon strejkar". Men allting löser sig och det hade kunnat vara mkt värre än såhär, vi lever och mår bra, det är huvudsaken! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Evwelina! Carpe Diem :)

2012-02-14 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0