Back on Phi phi

Ligger i vår lilla bungalow med fläkten surrandes.. har nyss varit iväg och testat fish-spa, när fiskarna äter på fötterna, kittlades endel! Idag tog vi oss också upp till viewpoint här, superfin utsikt och en rejäl promenad. Speciellt när vi skulle vara smarta och ta en lättare väg som vi trodde, taxivägen.. men icke, den tog typ dubbelt så lång tid och vi gick fel, in i något bostadsområde men vi hann se en del av solnedgången iaf och myggbetten fick vi med oss ner :). Carro är röd, hon trodde inte solen skulle vara så stark som den är, men de har lagt sig till imorgon säger hon ;P Annars har vi det bra, njuter av värmen och den goda maten. Jag berättar vad som är gott och försöker få carro att prova men hon har redan snöat in sig på curry.. lätt hänt ;). Än har det varit lugnt med festandet, men det blir.. Jag tycker Carro ska ha provat på dansgolvet på stranden innan vi åker, det är sån frihetskänsla. Dock återhämtar jag mig fortfarande från senast.. Oturen hann ikapp mig och det vart en dyr kväll tack vare det. Men det är bara smågrejer, allt löser sig tillslut :)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0