Home is where your heart is..

Jag vill inte hem, jag vill inte lämna dessa människor eller denna plats.. men det betyder inte att jag inte saknar alla hemma och aldrig tänker på er?!

Jag tänker på er alla massor och saknar er dagligen, ni anar inte hur mkt jag önskar att alla mina nära och kära kunde befinna sig här med mig! Jag har hemlängtan på ett sätt, speciellt idag.. men på ett sätt inte.

Men får jag inte vara på detta ställe, träffa dessa människor och få ett fint avslut på detta så kan jag lika gärna åka hem nu påengång! För vad tjänar detta till..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig Hjärtatoch saknar dig massor. Tänk om man kunde vara på två ställen samtidigt.

2012-04-05 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0