En del av mitt hjarta!

Manga vet vad vi har varit med om och jag hade tankt att aterberatta allt, men just nu klarar jag det inte. Dels or att jag int forstar det men ocksafr att det tar mig direkt tillbaka till nar allt hande sa fort jag ska forsoka skriva om det. Tids nog kommer det, kolla in Izas blogg tillsvidare (www.blelle.devote.se).

Jag ar sjukt glad att snart varahemma och fa krama om alla och bara se alla. Ja saknar er alla enormt och denn handelse gjorde det inte lattare. snart mina fina, snart!

Men det tar emot att aka, mer an vad det gjor forut. Jag ar en kanslomanniska in i benmargen och detta har varit det varsta. Vi ar nu i Bangkok och bara rar om varandra, vi lamnade Railey igar mitt pa dagen och manga tarar rullae ner for kinden nar jagsa hejda till alla fin vanner, manniskor oh livet dar. Jag hade varldens basta "sista" dag/kvall parailey trots att det samtidig var den varsta..

Den kvallen lamnade ett stort hal i mitt hjarta, den delen av mitt hjarta ar fortfarande kvar pa Railey, utan mig?
Det gor ont..

<3


Kommentarer
Postat av: Mammut

Tänk, när vi får krama om er och känna att ni är heeemmmma. Och att få höra om allt ni upplevt och få se alla kort. Det kommer att ta tid.

Förstår att du lämnat en del av ditt hjärta kvar <3

2012-04-16 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0