planer, drömmar, förklaringar



Tydligen finns det inte alltid förklaringar till allt.. vissa saker bara är, bara händer. Men jag är en sån som vill ha en förklaring, som vill veta varför så att jag slipper fundera på det.


Nu är det också dags att börja ordna upp sommaren.. eller börja sätta funderingar/drömmar till verklighet och bestämma vilken utav dom som väger mest. I alla fall spåna i det, sen brukar jag låta "det som händer, händer och då är det väl meningen så".. Men man måste ju engagera sig lite också, annars händer inget.

.. Och när jag hade fått lite ordning på sommaren så fick jag frågan "Vad ska du göra till hösten Evelina?". Det vet jag i sommar, eller? Jag ska då njuta av sommaren lite först innan jag bestämmer mig för hösten :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Skype imorrn? Kan dra helgen för dig då o prata lite:)

2011-03-20 @ 22:22:51
Postat av: josefine

hej raring. fått mitt mail? om ej, maila [email protected]! vill prata med dig! saknar dig. <3

2011-03-21 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0