Dålig bloggare just nu



Carro klagar på att jag är dålig på att blogga nuförtiden.. jag hittar inte inspirationen just nu. Men jag ska nog köra en facebook detox så då har jag mer tid över för bloggen. Tråkigt bara att det varken fungerar att lägga upp bilder eller videos just nu heller? Sen väntar jag ju på den där sjukt fina designen som Carro skulle fixa i augusti ;)

Men okej, jag ska hitta på något att skriva om mera nu!


Jag tänkte lägga upp en bild på Carro och skriva något roligt, fint..

Men jag säger istället att jag saknar min storasyster jätte mkt!



/Penntrollet

Kommentarer
Postat av: Carro

Tur att ja visade näsan igår då :)

Saknar penntrolle här hemma å!

Ja skaaaa ordna de där designen, LUGNA MÄ!

2011-03-14 @ 08:32:12
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Anette

Määäään va ni är gulliga <3

2011-03-14 @ 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0