Snabb-bloggning


Har provjobbat på Café/bageri idag 07-15.30.. uppstigning kl 05.15 men de gick fin fint det och hela dagen gick super. Jag förstår dock inte riktigt vad provjobb för norrmänn är? När jag skulle provjobba på salongen så skrev de in mig en hel vecka och när jag sen tackade nej (första gången) så vart de griniga, det var ju ett provjobb? I fredags kom vi överens på cafét att måndag var endast provjobb och sen kunde vi prata efter.. När jag sedan gått halva dagen idag så märkte jag att de skrivit upp mig hela denna vecka och nästa med?! Här blir man anställd utan problem.. och idag kom de med ännu finare erbjudanden, jag förstår inte, norrmänn måste vara riktigt dåliga på att jobba eftersom de litar så starkt på mig efter bara en dag, det kändes som jag hade jobbat där länge.. Men glad är jag för det :)

Nu dags att sova.. upp vid 05.30 imorgon igen :)

/Penntrollet

Kommentarer
Postat av: Carro

Smyger runt på min blogg va o trodde du skulle komma undan....DÄRU, går inte!

2011-01-18 @ 10:00:09
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Penntrollet

Vadå, hur har du upptäckt detta ;P? Kan man kolla upp sånt?! :O

2011-01-18 @ 16:56:17
Postat av: Carro

Japp japp, besöksräknare....ja ordnar de till dig när ja ordnar bloggen :D



Skicka lösen o sånt så kanske ja hjinner i helgen?

2011-01-20 @ 09:57:54
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0