Jag fick låna en ängel...


Just nu sitter jag och Isa med varsin dator i knät med alla lampor släckta och elementet på låg hastighet.. här ska sparas på el! värmen är iaf okej här nu, inatt klädde jag på mig massor igen men jag fick slänga av mig täcket flera gånger, VARMT!

Var på intervju för en frisörsalong idag.. dock vill de att jag hyr stol och visst vore det roligt och jag skulle kunna jobba gärnet om jag så vill, men jag vet inte, vågar jag? Borde jag vara beredd på att vara här en längre period då kanske? Har till fredag på mig att bestämma.. På vägen hem hoppade jag på totalt fel buss och var påväg att hamna.. ja jag vet inte var? Så en resa som skulle tagit 10 minuter tod istället en timme, men jag tog mig hem! ;)

Igår hade Isa kunnat starta en brand här också.. om jag inte varit med. Nu får hon inte röra elementet mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0