Håret strejkar och saxen kommer till undsättning


Jag har verkligen letat tid för att hinna klippa mig, då gärna hemma i Sverige men nu var det snart 5 månader sen jag klippte mig och mina toppar var helt oenig med mig! Så idag tog jag fram saxen och klippte et själv! Ja, ni läste rätt.. Just nu ser det bra ut faktiskt, tro det eller ej mina kära frisörvänner! Men det kan hända att någon får så lov att gå igenom det när jag kommer hem ;). Men i kris är allt tillåtet


 
Detta var tussen som åkte av, inte så mkt men topparna var inte mkt att hurra för heller så!



  
Resultat?!
Förutom att mitt hår vägrar hålla sig platt och redan skruvade sig längst ner efter 15 min..













Sen skulle jag spänna mig för Isa och visa musklerna.. lr nått ;)!
där brast tröjjan



/Nyklippt Penntroll


Kommentarer
Postat av: Carro

JA KAN KLIPPA DIG JA!



PAX!!!!!! Ha där får du isa, sego!

2011-01-23 @ 22:56:18
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tss, släpper varken dig eller Isa på mitt hår med en sax i handen, så långt har ni inte kommit i utbildningen;). Vi håller oss till utväxtfärgning än.. kanske att du kan få färga längderna nästa gång med ;P!

2011-01-24 @ 16:58:20
Postat av: danbanan

Så blir det när jag spänner oxå. jobbigt

2011-02-02 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0