Bullfest...

Just när jag sitter och tänker att jag måste ta tag i maten och allt nu och inte äta våfflorna på jobbet.. ett mellanmål kostar inte mkt. Då kommer isa in med en kanelFETjävlabulle från sitt jobb.. kan man motstå? NEJ!?

Men de är en ny dag imorgon :).

Älskar mina chefer.. Både för dom är så snälla och söta och för dom gör allt för att ha mig kvar. Idag fick jag min tullbricka så jag åker gratis genom tullen utan problem. Jag tror jag skulle kunna smöra till mig bensinpengar om jag jobbar riktigt bra.. men jag tycker dom skämmer bort mig redan så, det tar vi senare. Kanske till och med en biltvätt då och då ;)

Här kommer bilder på bilen när den var den skitigaste bilen i trondheim.. jag har bestämt mig för att ta hand om henne bättre nu. Hon är faktiskt en riktig superbil som inte krånglar mkt alls trots ålder och alla de milen jag kört med de, jag ska verkligen ta bättre hand om den nu.. lilla bitchen!










Bilderna på vår stökiga lägenhet får ni inte se än ;).. Men den är inte så stökig längre iaf :).. Min bil är inte lika skitig heller längre för den delen, även om jag snart ska unna den en liten tvätt.

Puss på er!
/Evelina

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vår Skoda är skitigare. Pöss

2011-01-28 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0