Sluttjatat om denna utmaning..

Här får du.. nu har jag gjort den! :)
Sen att jag försökte vara så oseriös som möjligt är en annan femma, jag har iaf gjort den ;)

1. Vad heter du? Evelina, Emma, Anine.. Penntrollet, redhot, burret, tjoffsan, Labolina
2. Ditt ord: Fnitter
3. Flicknamn: Lei , Leija
4. Pojknamn: Vilde
5. Yrke: våffelstekare, smörgåssmörare, kaffeslav
6. Färg: ...
7. Klädesplagg: Sporttopp
8. Mat: Proteinpulver
9. Sak i badrummet: Tvål
10. Plats/stad: Högt uppe på berget
11. En orsak att vara sen: Missat bussen
12. Något du skriker: ?!
13. Något du gör varje dag? facebookar
14. Något du dricker: Mjölk
15. Bloggtips: Min 
16. Bästa inredningssak?  Sängen
17. Gatunamn: Min gata i stan
18. Bil: bussen
19. Sång: fågelsång
20. Känd person: Jag?
21. Något jag gillar: livet
22. Något jag ogillar: Ärtsoppa


Jag utmanar:
www.aci.blogg.se
www.gabriellewallstrom.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Carro

2011-02-27 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0