Tillbaka till mänskligheten


Jag har inte bara fått min syster och mitt sällskap tillbaka hit till Trondheim. Med sig hade hon mitt såååå efterlängtade serum, hur kunde jag glömma det hemma?! Det är ju som en drog för mig. OCH hårfärg, snart kan jag alltså känna mig som en människa igen.. förutom den där matosdoften som jag hela tiden försöker springa ifrån på jobbet. Jag ska nog försöka uppfinna någon matosdödande spray som de kan ha på alla sånna ställen... för VEM gillar egentligen att lukta matos?

Ledig idag också, saksamma egentligen.. när jag ändå är här i Trondheim kan jag lika gärna jobba. Fast jag behöver en liten paus från den där vietnamesen, det är nog enda anledningen till att jag skulle vara ledig och vara "hemma" i Trondheim.


... Lite räknar jag faktiskt ner dagarna må jag säga, jag känner mer och mer att detta bara är för en kort period.. sen är Norge över för min del, då har jag gjort det och kan släppa det och gå vidare..skönt! Det är så det känns just nu iaf.


/Penntrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0