Suprise, supriseeee!


Jag tycker jag är rätt bra på att överraska folk, för det är så roligt att se deras utryck när man t.ex. ligger i bagageluckan och studtsar upp när de tror man befinner sig i Norge, När man kommer gåendes på gatan mot någon som tror man sitter i sthlm i kaos. Eller när jag skulle hämta upp lillasyster i Grong och hon trodde jag skulle komma dagen efter och helt plötsligt står jag där på hennes jobb. Man får ju verkligen se lyckan hos personerna man tycker om och man märker om man är omtyckt lr inte ;).

Såå, varför kan ingen överraska mig nudå? Stå utanför min dörr bara sådär! För jag tycker faktiskt om att få överraskningar också även om det är roligt att ge dom.

Överraskningar kan vara så mkt och det är klart jag jämt blir överraskad med saker och ting.. men en sånn här överraskning skulle jag vilja ha nu! Dessutom har jag namnsdag imorgon så vad skulle inte passa bättre då? En liten hint bara.

Jag finns på Njordsvei, Trondheim.. ni känner nog igen min bil för gatunumret tänker jag inte skriva ut på internet sådär ;)! Och är jag inte hemma befinner jag mig på Torgkvartalet i Stjördal, 3 mil utanför Trondheim (Sverige hållet) på Holm Bakeri/café.. Så nu väntar jag spänt!!


/ Penntrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0