Polisanmälan



Kanske dags att dra upp helgens bravader?!
Sitter och Ger min lilla Bobba lite kärlek och kände att det var dags för update.. Jag har varit galen.. igen! Josefin Eklund, du skulle verkligen gilla detta tror jag, du skulle varit med!

Fredagskväll, Evelina går och lägger sig vid elva eftersom hon ska upp kl 5 nästa orgon och eftersom hon för någån dag sen försov sig... 4 timmar! Vid halv elva började mina kära grannar spela musik, igen.. När de spelar musik låter det som det är någon i mitt vardagsrum som spelar om man säger så. Men eftersom det var fredag, jag själv är ung så var jag tolerant! Vilket jag varit alla andra gånger de spoelat till 5 på morgonen.. men jag tänkte, Isa får stampa lite i golvet så får dom till tolvtiden på sig att spela, men är det helt hopplöst att sova då, då vet jag itne vad jag gör! Isa stampade.. klockan blev tolv, den blev till och med halv ett! Då gav jag upp, jag var SÅÅÅ ARG!

Så jag ringde Polisen.. Japp! Jag skickade polisen på mina grannar. De hörde nog att jag var väldigt irriterade och frågade om jag hade knackat på och bett dom sänka... Men NEJ! Jag vet inte hur många som är där?! vågar inte! Så de skulle skicka en bil. Eftersom musiken itne slutade förän två tiden så satt jag uppe som en liten tant och tittade i fönstret efter den där polisbilen... som aldrig kom! Men vid två slutae de som sagt spela, så tre timmars sömn fick jag allt ;)! Kände mig som en 85 årig tant som sitter och säger "det var bättre förr".. men alltså! Jag skulle upp fem och behövde min sömn!

Det som var ännu roligare var att jag trodde att det var tattarungarna som bor under oss som spelade, för de spelar jämt och visar ingen hänsyn alls.. men denna gång spelades det högre. 2 min efter jag ringt polisen får Isa ett meddelande från våran hyresvärd..

"Hej! Ursäkta om det hörs LITE musik men jag har vänner här, ni är välkomna upp"..

Jaa, jag skickade alltså polisen på min egna hyresvärd!


/the redhead.. i ett nötskal

Kommentarer
Postat av: josefin eklund

haha.. vad kul, vad typiskt! sånt som bara händer dig eller mig. hihi.. hoppas du har de bra iaf vännen! nu åker ja till thailand om e´n vecka, kommer hem efter en mpnad och då läre vi ta en utgång i ljusdal så vi får gå på romerska och bli ompysslade innan. hör av mig när ja är hemma och ser om du besöker sverige nåt tag då. sköt om dig stumpan. pussss

2011-02-01 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0