Övertaggat penntroll



Jag är så övertaggad så det är helt sjukt.. det får inte en dag utan att jag på något vis känner suget för att dricka vin (eller annat) och gå ut, träffa folk och dansa. Det var evigheter sen nu känns det som, iaf eftersom jag varit ut typ jämt på sistone innan vi åkte hit.

Jag går in på bolaget och är nära att köpa en flaska vin för att kanske försöka slita med Isa ut (fast hon säger att man måste vara 20 för att gå ut här), Jag dansar så fort jag får tillfälle, så fort det är en bra låt.. Igår stog jag och hade världens party framför spisen här hemma samtidigt som jag lagade mat. Nästan så att jag tänkt på vad jag ska ha nästa gång jag går ut, men så långt har jag inte kommit än för det kommer jag hinna ändra ;P.

Sen gick jag ut och tog en promenad, tänkte bli av med lite energi.. går och tänker på alla utgångar jag minns, alla hemmafester, alla förfester ja allt och ler för mig själv.

Går det att vara mer peppad än så här? Det bara spritter i mina ben!! ;)


... Kan ju höra ihop med att jag har så mkt överenergi nuförtiden också, att jag "springer marathon" på nätterna, för den här delen av året brukar jag vara rätt less på utgång efter en hel sommar, sen en höst att trösta sig i utgång för mörkret kommer och sen jul och nyårs utgångarna.. man borde ju vara less, men inte jag!


/Penntrollet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0