Klantighet på hög nivå..




Jag tänkte uppdatera er om mina små klantiga upptåg.. de större får ett helt inlägg men jag orkar inte skriva hela inlägg om dessa, varsågoda, tänk er mig.. andas in, dyk in och läs och jaa, skratta ni bara!


1. Samma vecka som min försovning när jag var och öppnade på cafét och började mina vanliga sysslor och skulle hälla i den äckliga frityroljan i fritösen så kollade jag noga så ventilen inte var öppen, de har tjatat så himla mycke om det... häller i oljan, vänder mig om för att förbereda mina smörgåsar. Efter en stund när jag ska hämta pålägg så vänder jag mig om och ser en fontän av olja med en stor fin pöl på golvet. Men eftersom jag är så van att sånt händer mig så sa jag OJ en gång och sen skrattade jag.. min kollega tyckte däremot inte det var lika roligt och vart helt hysterisk.

2. Jag skulle lägga i sockerbollar i en påse till en kund och står där och är stressad.. sprätter upp socker i ögonen så när jag går fram till kunden ser jag ut som jag har ticks lr nått

3. Skulle tanka bilen i måndags på ett superbilligt ställe (för att vara Norge). Är stressad som vanligt.. verkar vara stressad ofta jag? Tänker mig inte riktigt för och sätter inte i hela pumpen i bensinhålet förän jag trycker in spaken så PLASK! så skvätte jag ner halva mig och bilen med bensin.. de undrade nog vad jag hade gjort på jobbet.

4. Har två horn i pannan.. Har slagit huvudet i väggen?! Först när jag skulle dra ut en kontakt vid tv:n, sen i en hylla på jobbet och sist inatt.. Då låg jag på sidan i sängen och sov men vaknade av att jag smällde in huvudet i väggen, hur lyckas man?!



mera kommer sen, detta får ni njuta av just nu!


Jag kan ju faktiskt berätta om Isas och min presentation av oss själva till Trondheim, eller vår lilla del av byn. Vi hade gått till bussen för att åka ner på stan och söka jobben. Vi båda hade glasögon på oss.. visste inte om vi var på rätt buss och vart vi skulle av för att komma dit vi ville. Så när vi kliver på bussen.. tänker väl inte riktigt på att det är kallt ute och att glasögonen då immar igen när man kliver in i värmen. Så, som två fån står vi där och pratar en hel del med busschauffören.. med igenimmade glasögon! Tänk er den synen... jag skrattar ihjäl mig varje gång jag tänker på det. Bussen var dessutom full och efter vi fått våra svar så gick vi glatt in i bussen och sätter oss.. inte en aning om att vi just gjort bort oss totalt!


/ Penntrollet

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja skrattar så ja kissar på mig när ja läser om buss incidenten :D

2011-02-03 @ 11:24:01
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0