kärleken flödar!



I mitt horoskop idag stog det att jag skulle få massor av kärlek.. så jag skuttade iväg till jobbet. Den kärleken kom då inte därifrån jag trodde och kanske hoppades på att den skulle komma ifrån? Men de som gjort min dag idag gjorde att min sugiga dag igår var som bortblåst.

1. En stamkund som berömde mig massor för att jag alltid var glad mot kunderna och tyckte jag kunde ta dit fler som mig (jag som tänkt ett tag nu att jag inte varit lika trevlig mot kunderna, tydligen inget som märks).. Det var tack vare mig han var där så ofta sa han (hoppas vietnamesen hörde det!). Sen frågade han om jag inte ville följa med till Thailand.. JAAAA! sa jag och tog ledigt på en gång, typ! Nästan.. hade ju varit skönt om det var så

2. På sistonde har jag blivit så otrevligt mött så fort jag ringt till kundtjänst någonstans. Så jag var ju beredd på det idag med.. Men tvärtom! Jag har nog alödrig fått ett sånt fint bemötande.. David hette han visst, jag tror faktiskt jag blev lite kär i honom där ett tag. Han var så hjälpsam, så glad, så rolig och pratade på som om vi kände varandra.. Och hans avslutande mening var nog bäst:

-Hälsa mammsen och pappsen när ditt paket kommer fram och ha det så himla bra i Norge Evelina men du får se till att komma hem snart!

Jag skrattade/fnittrade samtalet igenom och en bra stund efter.. Tur att de är någon som ger mig kärlek iaf!


Puss på er!
/Penntrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0