KAAAOOS!!!!

Kaosdag på jobbet.. kaosdag i huvet!

Ush, hemsk dag på jobbet.. har aldrig varit i sånn stress förr och samtidigt veta att den enda som kan göra något åt det är du själv, för du är ensam här. När äntligen dagens räddande Ängel kom till undsättning och allt lugnade ner sig så atackerade en kund mig för något som jag itne hade en aning om.. jag visste inte vad som hänrt, med vem, hur, när var?! Men Are räddade mig även då och tog över situationen.. jag vet inte om han såg hur jag inte riktigt visste hur jag skulle tackla de och att jag hela morgonen var i upplösningstillstånd. Men han var verkligen min räddande ängel för dagen, pust! Jag är sååååå tacksam.


Och tack Mamma för att jag fick skälla och spy ur mig massa negativiteter hos dig, den här dagen har verkligen tagit på krafterna, vietnamesen tar på krafterna och sen ska man springa som en dåre på det.. rena rama träningspasset. SÅ tack, för att du lyssnade till mig Mammsen :).

Nu ska jag ge mig ut och springa av mig det sista av mina negativiteter och sen ligga i soffan hela kvällen och bara vara slö, men imorgon är jag ledig.. TACK!! (fast alla är ledig, allt är ju stängt ;) )

/Penntrollet

Kommentarer
Postat av: Anette

Det är det mammor är till för hjärtat <3

2011-02-12 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0