Evelina aka fiskmås!




Har ni sett "Hitta Nemo"? De där fiskmåsarna som sitter i flock och när de ser mat så säger de:
- Mine, Mine, Mine, Mine....

Jag kände mig som dom idag när en kund tappade ner en Berlinerboll bakom disken. För det första så får vi ju inte äta av det som dom ar på cafeét vilket är bra för min del egentligen för jag skulle rulla fram ganska snart isf. Men är det något som är mosat, tappat eller helt enkelt fult så kan man ta en munsbit innan man slänger den..

Så där står jag, kanske två meter från den nedtappade berlinerbollen och stirrar på den från kassan och tänker.. MIN!


Meeen, jag kom på mig själv och var duktig och slängde den istället, bra va? Hon som aldrig kan hålla sig från sötsaker börjar lära sig! :)


/penntrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0