Det löser sig, det gör det alltid



Jag säger jämt.. "Det löser sig, allting löser sig på ett eller annat vis". Att höra de orden från en annan människa var så skönt, även om det den här gången inte handlade om världens grej men ibland har jag trott att det bara är jag som tänker så faktiskt. Speciellt på jobbet där alla blir hysterisk om man frågar om en dags ledighet trots att jag jobbar oftast 6 dagar i veckan.. eller där vietnamesen blir helt galen när jag haft på "för lite" majonäs på smörgåsarna.

Jag tackar Hanne för att hon gav mig dessa ord, de gav mig verkligen energi! Hon ger mig energi.. denna människa är nog den jag kommit närmast på jobbet och den som kan prata annat än jobb, skojja och ha roligt. De andra är de flesta väldigt stela, spända och tysta av sig.. vilket gör att det inte är så mkt prat, endast jobbjobbjobb!

Det är inte roligt att prata smörgåsar, pålägg, tårtor och bakelser hela dagarna.. testa det inte ;)


One day to go, sen får Evelina sova längre en 05:20.. två dagar iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0