Bugg, jitterbugg, hiphop, breakdance, afropowerdance, lindyhop.. I'm on it!


Carro är och shoppar.. med pappa?! När hände det! Jag tyckte det var så gulligt när hon berättade det, jag vill ocksååååå :)!


Nä nu ska jag ta tag i min lediga dag.. ska bege mig ut och springa om ett tag, kanske borde tvätta bilen? eller kan det vänta en vecka till ;P.. Städa skulle jag kunna göra, men isa och jag har sagt att vi har städdat på söndagar. hmmn, springa, kolla lite på extrajobb och utbildningar här.. Skulle SÅÅ gärna vilja gå och träna en sånn här dag och allra mest afropowerdance då. Men de verkar itne veta vad det är i Trondheim, undra om jag ska lära dom ;)?!

Mamma tyckte jag kunde börja bugga lr nått istället.. Men NEJ, så gammal är jag inte, lr rättare sagt det kan jag göra när jag blir gammal. Det finns väl roligare danser att hålla på med.. MASSOR! Jag kan väl få hålla på med något jag inte kan göra lika bra när jag blir gammal just nu.. tror inte jag kommer stå och skaka rumpa på afrodans när jag är 60, lr så gör jag det eftersom det är bland det bästa som finns! ;)

(Hemlis: Jag är rätt grym på buggande, foxtrott och sånt ändå.. behöver ingen kurs för det. Jag och min kära vapendragare fröken eklund brukade jämt bugga förr och jag kan erkänna att det är faktiskt ganska roligt)


/ Penntrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0