PenPalace, eller??

Josefin in the house.. efter att ha vaknat upp av Ewes vackra skrik fragade jag mig sjalv om jag verkligen hade tinitus innan jag somnade igar?? hursomhelst tog vi oss finfint till MBK, hittade lite smagrejer, Blandannat ett linne till min sota lillebror, slash me hatt och allt pa! sushi till lunch 15,30, GOTT! runt 18.snaret tankte vi att det var dags for trotta fotter att fa vila. tog en taxi hem, till PENPALACE. de visade sig att taxichaufforen inte hittade, hepp?? han slappte av oss vid polisstationen och vi trodde vi visste vart vi var, ooooj sa fel vi hade! letade oss bland manniskor fram till en tuktuk, hade fragad sakert 20pers om dom visste vart PENPALACE lag(ingen visste) tukjtukmannen visste och skulle kora oss dit for 100baht, jag fragade tre ggr om han verkligen visste vart de var, han nickade och log. vi sa att vi hoppar inte bort fran de har moppeflaket innan vi ar hemma.. mkt riktigt hittade han hotellet HAN sokte, vilket var FEL. (Prince palace) jag onmskar kanske jag bodde dar, men nee! han kliade sig i huvudet och blev svettig, VI MED! vart i helvete var vi, och hur ska vi komma hem om ingen vet var vi ska! han korde runt oss flera varv och fragade folk tillslut kande vi igen oss och skreeeek att han skulle slappa av oss,. nar vi gar in till hotellet ser vi hotellskylten : PEN PARK PLACE.. haha, vi har sagt fel namn. haha, ojoj tankte vi, stackars thailandare som vi har dumforklarat. forlat da! allting gott, slutet gott! nu ar klockan 23.45 och vi har fatt massage, harligt, den enda nyarskyss vi far ar av varandra och av kudden. jag kanner for att skalla den ratt snart! gott nytt ar po er och god fortsattning, imorron runt 18 drar vi till Khao lak, de tar 15 timmar me buss men efter en somntablett ska nog de ga bra.. man ar ju hardad.. pussochkram, vi saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, Så det kan bli.

2012-01-01 @ 15:50:53
Postat av: Therese

Gott nytt år på er strulpellar ;)

Kul att följa era gelenskaper här. Kram till er!

2012-01-01 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0