När jag känner så då tänker jag på dig..

Ibland tänker jag för mycket.. Ikväll har jag tänkt lite för mycket. Jag vet! Men vad vore jag utan alla dessa tankar och allt detta? inte samma Evelina som nu.

Börjar jag få lite resfeber? Tror det. Börjar jag få lite separationsångest? En aning. Börjar jag förstå att snart åker jag? Nja. Räknar jag ner dagarna? Ja, lite. Stressad? Ja faktiskt börjar jag bli det. Känns det skönt att få skärma av världen en del när jag väl är där? Ja, till viss del, det som betyder blir jobbigt att skärma av såklart!

En tur på romerska spa & relax gör nog mig gott imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Isaaaaa

Bra fotograf till den bilden! Och himla bra hon som skriver inlägget åh ;) Allting löser sig, hur som helst! <3

2011-12-09 @ 12:01:55
Postat av: Anette

Fin bild!

2011-12-10 @ 17:39:59
Postat av: Anette

Kolla denna: http://www.thailandsfakta.se/resetips.htm

2011-12-10 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0