Allt blir kaos och uppochner..

Tårar rensar kroppen, ett gott skratt förlänger livet.. Gud vad jag måste leva länge och samtidigt vara såå himla ren nu?!

Kaosdag àla penntrollet:

Börjat fint och jag unnar mig en sak jag länge velat göra. Så börjar jag långsamt öka stressnivån och tänker för mig själv att detta kommer sluta i tappade pengar eller något men skrattar samtidigt bort det.. Fortsätter köra på men lugnar ner mig efter ett tag och träffar Fia och gör henne fin i håret och pratar samtidigt igenom väldigt givande saker. No worries so far..

Så börjar jag packa för min resa till Gävle och vad upptäcker jag då? Mkt riktigt, pengarna jag hade i jackan under dagen.. Puts väck! Stressar upp mig, kaosar, skrattar, gråter. Men efter ett tag lugnar jag mig och tänker att det faktiskt kan vara någon som verkligen behövde pengarna som hittade dom, jag hoppas verkligen det!

Lagom till att den stormen lagt sig så kommer nästa.. Sätter mig på tåget med en väska och en stor ikeapåse med julklappar som imorgon ska vidare till kusinbarnen i Sthlm. Hoppar av i Gävle, strosar hem med humöret uppe igen, hinner med två samtal och plötsligt slår det mig.. Julklapparna är kvar på tåget!! Hur kan man missa en stor ikeapåse?! Skjuut mig!!!!

Jag ger er ett gott skratt, för jag skrattar gott åt alla mina tokigheter. Det här är saker som bara händer mig, sådana historier finns de många av och alla ger mig bara ett gott skratt nu även om det just under händelsen var stormigt med både skratt, ilska och tårar.. Men vad vore livet utan lite storm ibland :) ?


Kommentarer
Postat av: Anette

Bra Ewelina. Man ska inte gråta över spilld mjölk.

2011-12-18 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0