Sjukstuga nr 1

Isa går på pencillin och nu är jag också sjuk. Jag har kurerat mig med värme, dush, ipren, apelsinjuice, te och våfflor.. så nu ska jag ta mig en kopp te med en ipren och krypa ner i sängen framför tv:n.

Det går väl inte som på räls för oss, men man får väl räkna med lite sånt här också.. Jag som är lite sprituell av mig tänker ju jämt "det är väl inte meningen då", nä.. det är väl inte de. Sånt som märks! Vi har TOK sökt jobb och boende hela dagen idag, men har b-plan(er) på gång.. det är dyrt att bo så här. Men jag tänker inte klaga på att bo på hotell med frukost buffé, sköna sängar, våfflor till kvällen.. vem kan klaga på det? Synd att vi måste betala det själv bara ;).

Nä.. nu ska jag kose ner mig i mitt täcke :)!

/Pennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0