Penntrollet goes crazy?!

Imorgon tänker Isa och jag ta ett wildcard och ta superbilen iväg på nya äventyr, norge. Blir väl lite nygammalt men de blir en ny stad iaf. Vi chansar på trondheim och ser hur det går.

Jag behöver detta!

Men jag är blödig som vanligt och hatar att säga hejdå, därför är det bra att detta blev spontant och jag knappt hunnit berätta för alla. PLUSS att gör inte jag värsta grejen av det så kanske inte alla andra gör det och så blir det lättare. OCH jag tänker åka hem så fort jag känner för det, vare sig det är bara för två dagar! Planen är inte att det blir långvarigt boende där utan mest för att göra något och tjäna pengar.






/ das Penntroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0