Nu, nu är det bara att tagga till!

Torön ikväll med Helene, Josefine och Lovisa.. Ja nu är det bara att trycka igång musiken och tagga till! Min soldans i veckan verkade inte hjälpa fullt ut, solen kikar fram ibland så jag hoppas bara på att den kikar fram senare ikväll också... annars!

Rktig spontanutgång igår.. var beredd på att snart gå och lägga mig när telefonen ringer och det var då pojkarna i järvsö som ville ha skjuts.. så jag slänger på mig en kofta och knyter på mig conversen, sätter upp håret i en toffs, jag kunde väl vara lite snäll och skjutsa dom då :). När jag är påväg får jag ett sms av systeryster Carro.. "kommer du på järnvägs sen?". Efter ett samtal och lite velande eftersom jag inte direkt kände mig partyklädd så tänkte jag.. Ingen märker iaf, så ja.. Jag gick ut på krogen iklädd Jeans och kofta, converse, håret i en toffs och enda sminket jag hade var lite mascara.. Men jag hade lika kul för det.. den ni! ;)


Hoppas ni får en rolig lördagkväll med eller utan minnen kvar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0