Måndag 10 maj

Helgen går som vanligt lika fort.. även fast jag just nu inte har något jobb att gå till på måndagen. Men jag får dagarna att gå i alla fall, oftast är schemat rätt pressat, konstigt va? Det borde det kanske inte vara men det kan också bero på att jag blir så himla rastlös så jag MÅSTE göra något nästan hela tiden nuförtiden, ofta stressad också för den delen HAha.

Åker ner till Stockholm i eftermiddag/kväll med Mathilda :)! I morgon ska vi gå iväg på "the studio", sen har jag massa saker som måste fixas där nere innan jag åker hem.. så ja, full rulle.

Hoppas ni har en bra start på veckan!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Kanske vi ska nämna världens glömskaste syster nån gång i bloggen åååh

2010-05-10 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0