Fredag 7 Maj

Jag vet att jag är dålig på att uppdater, men jag skulle nog kalla detta en bloggpaus!
Det händer inte speciellt mycket just nu, men ändå gör det de.. kanske saker som inte tas upp på bloggen. Jag ska bli bättre på detta, just nu har jag ju ändå gott om tid. Sommaren närmar sig, jag kommer jobba extra lite här och var, det är bra för mig.

* Jag har packat hem mig och mina saker från Sthlm, för den här gången.
* Var en vecka i Österrike, skönt och behövligt.. det satte igång tankar.
* Har hunnit vara och träffat mina kära bollnäs/edsbybor hela TVÅ gånger.. alldeles för länge sen men förhoppningsvis blir det mer nu.
* Jag har också hunnit träffa många hemma i ljusdal som jag inte hunnit träffa så mycket på sistone

Detta är bara en liten del.. jag ska nu bli bättre på det här med uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0