Nostalgisk

Ja här sitter jag och är nostalgisk. bra musik och lite bilder gör susen det, nu när jag har tid över kanske jag har chans att göra saker jag vill men inte hunnit med på massa, MASSA år.

Igår började min halvtid.. på gott och ont. Dock vart det inte en ledig dag igår.. Jag började med att försöka sova ut och tog sen en promenad, var ju för en gångs skull sol här i Stockholm. En halvtimme efter att salongen öppnat ringer min telefon och de var vår lärling Ingrid som ringde och bad mig komma, KAOS helt enkelt. HA tänkte jag, första dagen jag är borta och det blir kaos...knäpp på näsan åt er! Ja, för er som inte vet så har jag trappat ner på SACHAJUAN(mot min vilja). Som vanligt så handlar allt om ekonomi för företag nu "i dessa tider".. viktigare än vissa andra saker. Det är arbetsgivarnas tid nu inte de anställdas och speciellt inte tiden för oss unga. Jag tar en dag itaget och ser därifrån vad det blir av det här, var jag hamnar, hur det går m.m.

Mer än så säger jag inte, det är nog opassande på bloggen eftersom de är rätt offentligt. Fast.. så mkt mer har jag inte att förlora känns det som. Idag är jag ledig och har hunnit med en hel del, funderat massor.

Nu ska jag snart ta mig en promenad hemmåt till lilla rummet på döbelnsgatan.


-När en dörr stängs öppnas en annan


Kommentarer
Postat av: josefin

men älskade unge vad lycklig jag blev när jag såg din kommentar, tänkte på dig senast idag!. när vi snodde kundvagnen och alla de andra tpkigheterna. jag saknar dig såå, bara att få känna dig nära och veta vad du gör, hur du mår och allt sånt. kanske låter som en kärleksförklaring och till viss del kanske de är de, men bara vänskapligt :) hur som helst längtar ja tills vi kan ses och då ja får krama om dig, supa ner dig, dansa hela kvällen och må piss tillsammans dagen efter. ja hoppas de blir snart. ellerså kan vi bara se en film och äta godis. :P. pussoch kram

2010-03-04 @ 12:42:56
URL: http://josefinochmattias.blogg.se/
Postat av: Mille

Hej ewe!!

Snubblade in på din blogg å såg att du bor i Sthlm =) va häftigt! Jag flyttar till Lidingö nästa vecka, fått heltidsanställning på en ICA-butik!

Får se till att ta nån fika eller nått =)



Kramis!

2010-03-13 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0