I was aming for the sky, ended up flat on the ground..

Jag kan verkligen inte sluta lyssna på den låten, sååå bra :)!

Det blir inte mycket uppdatering här nu, det hinns aldrig med. Jobbet tar upp mer tid än det borde och att jag inte alltid har tillgång till internet gör inte saken bättre ;).

And theeen?! Ja vad händer nu? Jag vet inte.. ni som känner mig vet hur jag brukar låta.. Ja, jag har beslutsångest, som vanligt;). Det gör mig sömnlös på nätterna, inte okej! Jag försöker låta saker hända bara, det som är meningen blir av men det hindrar inte mig från att tänka och försöka lösa det.

Jag har iaf kommit fram till en sak och det är att jag inte blir kvar på SACHAJUAN. Av många anledningar, dåliga och vissa bra men jag vet iaf att det nog inte var rätt tid för det här nu, jag försöker intala mig det iaf för då har jag på ett sätt kommit fram till ett beslut :). Jag som egentligen varit ganska målinriktad jämt, just nu vet jag inte mycket alls... ja ville så mycket och vill det än men jag vet inte var jag vill börja längre, jag som hade en plan fr hur allt skulle gå till.. jag tror jag märkt efter de här året att det är ingen idé att planera, saker och ting blir ändå inte alltid som man planerat. :)


Nu ska jag ta och dra mig ner på friskis och träna lite.. inte ens det får mig att komma fram till något beslut längre, undrar vda som krävs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0