Vilken tårta? JORDGUBBSTÅRTAAA!!

I love the way you lie!

Har nyss kommit hem från Bollnäs och mina kära, jag ångrar absolut inte att jag tog bilen efter jobbet och körde till Bollnäs, trots att det vart sent men det var så himla skönt att se alla och så gott som jag skrattade hela kvällen och idag var länge sen. Väntar på att HeleneBelene ska höra av sig så jag kan ta en updatefika med henne och ventilera mig och hör henne ventileras. Hade tänkt dra upp någon bravad från gårdagen men orkar ej... Isa, du får helt enkelt logga in på skype om du vill höra nu ;).

Sjukt trött men de är bara att tänka bort.. sova ska jag göra till hösten har jag väl sagt? Sliten kan jag också vara då, nu ska här njutas av sommaren. laddar om för nästa låånghelg och peace&love med brudarna!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Isa

meeeeeeeeeeen åhrå! jag hoppas vi kan prata imorgon, för nu är jag nyfiken på vad du har gjort för galet ;D

2010-06-28 @ 00:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0