If I didn't have you!

 
Borde berätta om min mini roadtrip med Kristin och jag ska, men dock hinner jag inte idag.. har så sjukt mycket att hinna med innan fredag, pluss att jag ska jobba på det. Vilket jag inte tackar nej till men sömnen kommer nog hamna långt efter den här veckan.. speciellt eftersom jag får skjutsa fulla studenter på nätterna också ;). Det tar lite extra tid när dessa studenter tror att de är i Yg och jag kör dit och förklara för mig att jag ska svänga vänster för att 20minuter senare (när jag kört fram och tillbaka) häva ur sig, "Har du kört förbi Exte?".. För dom som vet ligger Exte mot ygskorset, lr jag skulle åtminstone svänga in vid den skylten, inte skylten där det stog Yg, bra att man har koll var man är ;)!

Nu ska beställat studentpresent efter att äntligen ha hittat den, sedan fixa lite på en egengjord present, iväg och jobba, hem och fixa på annat studenttjoffs.. förhoppningsvis hinner jag med lite klippningar i veckan också.



I'm gonna miss you like a child misses her blanket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0