Give me a few silly saturdays

Jag SKA hinna med mycket i sommar, mycket roligt! Det här ska bli en bra sommar och den har redan börjat bra om man bortser från vädret. Sömnen kommer ta stryk men den får vänta tills i höst lr nått. Midsommar på fredag, Bollnäs på lördag till mina kära, Peace & Love nästa torsdag, Isa kommer hem, Winnerbäck i Järvsö, Persmässan i Edsbyn, kanske Storsjöyran? Kanske gatufesten? Melissa Horn? Tänkte även försöka hinna med Sthlm snarast, även göteborg och massa annat som jag inte tänker ta upp, hemligstämplat ännu ;). Detta bara för att jag INTE tänker låta jobb stoppa mig från att göra massa saker ;P

Sedan ska jag väl börja ta tag i hösten, vad händer? Jag vill mycket men vet inte var jag ska börja längre.. Jag kan ju faktiskt bocka av en del iaf.

Nu ska jag ta mig en promenad, kanske sola lite.. njuta av att jag är ledig idag:)!

Kommentarer
Postat av: C

tja. vilket datum spelar winnerbäck i jarse? :)

2010-06-24 @ 17:01:02
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0