Alors on danse

Ännu en stress utekväll igår, mindre stressig den här gången men det gällde ändå att ha framförhållning och planering.. då menar jag bl.a att bestämma kläder för kvällen redan på morgonen innan jag åkte till jobbet. De flesta vet att jag alltid har världens beslutsångest för ingenting, som om det vore ett stort världsproblem. Så jag packade ner fyra olika outfits och sex olika par skor ;). Men kvällen slutade bra ändå, God mat, (mindre) gott att dricka, gott sällskap och sedan vidare till Torön för att slå klackarna i taket litegrann. Synd att dom stänger ett bara.. men tur ändå eftersom jag ska åka iväg och jobba snart och egentligen hade behövt 2-3 timmar till sömn, men de får vänta. Kan meddela norska tjejorna att igår gjorde jag inga större konstigheter, tyvärr.. jag har inget att ha stooor ångest för idag, inget som kan få er att asgarva och säga "varför gör du inte så när vi är hemma?". Inte som jag kommer på nu iaf ;). haha!

Ikväll blir ännu en stressig kväll, om inte ännu stressigare! I


Kommentarer
Postat av: En utav de norska tjejerna (Isabelle)

typiskt!! jag som hade förväntat mig ett gott skratt i detta tråkiga land :p kör igen ikväll vetja!

2010-06-26 @ 11:49:02
Postat av: Caroline

nästa helg fisen, nästa helg....dåru!

Skaffa blogg du mä

2010-06-28 @ 10:06:56
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Caroline

nästa helg fisen, nästa helg....dåru!

Skaffa blogg du mä

2010-06-28 @ 10:33:43
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0